dudu1 Doğum yapalı 1 ay oldu ama feci bir kabızlık başladı inanılmaz derecede. Doğal yollarla nasıl normale dönebilir
motherthea dudu1 doğal yolla olmuyor malesef duphalac alın emzirirken kullanılıyor bana doktorum vermişti siz sorun yine de
alpik3461 dudu1 hazır kayısılı meyvesuyu iç su gibi bol bol ben iki doğum dada bunu tükettim doğum yaptığım gün tuvalete çıktım çok işe yarıyor
gurbettebirannee dudu1 ben normal doğum yaptım kabızlıktan çektiğimi başka şeyden çekmedim.. emziren anneyim bekunis hap kullandım lavaboya çıkıyordum ama hızlı etki etmiyor sonrasında aile hekimim oralac şurup verdi en çok onda etki gördüm tek tek kullanın hangisi ile rahat ederseniz kullanabilirsiniz
Emmosch Bende de ilk birkaç gün olmuştu,fitille yapabiliyordum,sonra biraz lifli ve sıvı beslenmeye başladım ,kayısı zeytinyağı kabak falan da işe yazıyor düzeldi şükür
meryem2325 Benimde şuan 22 günlük oldu ama kabızlık geçmedi ve çok rahatsız oluyorum sağlık ocağı doktorundan şurup yazmasını istedim ama oralac şurup bebeğe dokunur diye yazmadı ve ne yapıcaö bilmiyorum bilgisi olan varmı doğal yöntemlerle