Kızlar kızım inanılmaz derecede hırçınlaştı 14 aylık bizi ısırıyor kedimizi yoluyor sürekli bir isyan bir ağlama bir huysuzluk yani şaştık kaldık ya. 2 yaş sendromu desem daha erken ama yani gerçekten zor bahsediyorum. Deli dana gibi evin içinde koşturup heryere salça oluyor.