Sanmet Merhaba kızlar bebeğim 14 aylık sürekli düşerek yürüyor dengesiz biraz aklıma takılıyor normalmi yaşayan varmı ?
mylife_ 15 aylık olacak bizimki de aynı yürüyor çok düşüyor sürekli sendeliyor bakalım ne zaman kalkıp yuruyecekler
Sanmet mylife_ ay yalnız olmamak biraz korkumu azalttı ilk çocuğum değil ilki 5 yaşında unuttum napıyolardı nasıl yürüyolardı
mylife_ Sanmet bizimki de bayadır o şekilde 2 ay olacak hatta😁 doktora sorucam bakalım normal mi 18 ayına kadar yurumemesi normal vs diyolar kimi çocuk geç yürüyormuş falan
yohh_yavv Sanmet anladm canım o zamn bilemiyorum çünkü benim bebeişte ortalama bi 10 gündğr uzun yürümeye başladı oda sürekli düşüyor belki sizinki de yeni ise ondandır dicektim