mom97X Kızlar bugün salak gibi soğuk ıce tea içtim boğazım şu an kuruyo ve daha kötü olmaktan hastalanmaktan korkuyorum çünkü bebeğime yalnız bakıyorum Gelip gidip mandalina filan yedim, hemen artmadan nasıl bi önlem alabilirim ne yiyeyim ne içeyim ???
CatBoy mom97X 1 diş Sarımsak doğrayın 1 tatlı kaşığı bal ve yarım limon sıkıp yiyin geçene kadar hergün. Birde kekik çayı içebilirsiniz
mom97X birdemetmaydanoz alkol yok. Sirkeyi eşim de söyledi yap diye ama midemi bulandırıyor öğürüyorum 😂😂 yine de deneyebilirim
sek_kahve mom97X demekki hali hazırda bir hastalık başlamak üzereymiş, ice tea ile alakalı değil yani onu diyorum… Geçmiş olsun
mom97X sek_kahve teşekkürler, yok ıce tea den değil çok soğuktu boğazım ondan kuruyor biraz hassas bi bünyem var maalesef
sek_kahve mom97X anladım, bir papatya çayı iyi gelir ya da herhangi bir ılık çay desek daha yerinde olur 🌸
birdemetmaydanoz mom97X Bu gibi durumlar için evinde şunlardan bulundur. Siyah olan bağışıklık sabahları bir tatlı kaşıgı ye. Sarı olanda boğaz ağrısı, şişlik, enfeksiyon için