Kızlar 15 gündür omzum ve göğsüm ağrıyor. Doktor muhtemelen omzundan göğsüne vuruyor dedi kalbime baktıktan sonra ama bu ağrı beni çıldırtcak artık🥲 hareket kısıtlılığı yok,elimi yukarı kaldırabiliyorum.Ama bu ağrı hiç geçmiyor. Ne kadar zamana geçer?Geçmesi için ne yapabilirim?Tekrar bir doktora daha gidemem,eşimin işten izin alamıyor çocuğu bırakcak yerim yok. İşimi gücümü yapamıyorum ağrıdan,çocuk 2 haftadır sefil kaldı.