pirpirannesi canım merhaba 9. Aya girdik yeni geçtim 2 uykuya yavaş yavaş düzenle ben bebek ve uyku sayfasından Sinem hanımın kitabını aldım orda 2 Uykuya geçiş saatleri şöyle belirtmiş toplam uyku saati 14 bunun 11 i gece 3ü gündüz sabah 8 de bebek zaten mutlaka uyanık olmalıymış gelişimaçısından 9 buçuk 10 gibi sabah uykusuna geçecek 1 buçuk saat uyuyacak sonra öğlen uykusu 2 veya 2 buçuk gibi olacak 4 den önce uyku işini bitirmemiz gerekiyormuş ben bu düzene uydum 3 gün oldu yavaş yavaş alıştı düzen olunca her şey daha güzel oluyor bebekler daha bilinçli uyku saatini biliyor ve uzun uyuyor oluyorlar umarım yardımcı olabilmişimdir canım