Kızlar merhabalar ben ben 4 ay önce normal dogum yaptım ve hala adet olmadım 1 2 hafta oluyor akintim var kahverengi böyle ama bilemiyorum kanmı akintimi peçeteye silince hafif penbemisi kan geliyor ama birkaç gundurde idrarimi yaptığımda damla damla kan akıyor direk ama işte ama pede o kadar kan yok baktığımda bi idrarda oyle oluyor niye acaba bileniniz veya anlayışınız varmi