151215 vuni palace, lord palace da kaldık ikisi de çok güzeldi. Mart ve ağustos ayında gitmiştik. Martta hava çok güzeldi ocakta da çok soğuk olacağını sanmıyorum, kıbrıs gezmek için de harika bir yer. Biz turla kapalı maraş ve lefkoşayı gezmiştik mart ayında denize bile girmiştik çok güzeldi. Tavsiye ederim vuni palace’nin yemekleri de harika