Kızlar merhaba
Ben normalde düzenli adet gören biriyim ve adetim 9 gün gecikti bir çocuğum var 2 yaş 7 aylık 2. Yi şuan düşünmüyorum ve korunuyorum test yaptım ama negatif çıktı sebebi ne olabilir ilk defa yaşıyorum ilk cocugumda adet olmadan test yapmıştım ve çıktı bu kafamı karıştırıyor…