Açtığım kaçıncı post bilmiyorum 4 yasındaki kızım 2 ay güzel güzel okula gitti yanında tanıdıgı bi arkadası vardı onunla girdi ilk gün onunla birlikte alıstı sonra yanında oturan çocuk kusmuş çok fazla kusmuş bide üstüne gelmiş bizimki de korkmus 3 hafta ağladı gitmedi ben de pes ettim uykusunda artık istemiyom demeye baslamıstı sabahları ağlayarak uyanıyordu benim de bütün modumu düşürüyordu. Sonrasında seneye anasınıfına veririm dedim aldım okuldan simdide gelecek seneyi düşünüyorum. Uykularından yine ağlayarak uyanmaya baslarsa psikolojisi bozulur mu ben çok üzülüyorum ağlayarak uyandığı zaman ☹️