aysenur1665 ay bu çevreler olmasa değil mi sadece Burdaki anneler olsa birbirinin yanında etraf her şeye konuşur bana da sürekli diyorlardı. Aç mı kalıyor hala sarilik geçmedi falan filan yani cahillik işte uzamış sariligin açlıkla değil anne sütünden geçen bir enzimi karaciğerin isleyememsinden dolayı olabileceğini bilmiyorlar. Vallahi artık herkes ezberlemisti 3 aylık süreçte böle diyenlere.hep şöyle diyordum. “Benim doktorum yaklaşık 10 sene kadra okumuş etmiş sen kaç sene okudun da biliyosun?” Hemencik bı sessizlik oluyordu zaten öğrendiler birkaç defadan sonra kmse bişey diyemedi 😂 bir de derlerse desinler bebeğimin sağligu herkesten.her şeyden.onemli bebeğinin güzel yüzüne bak sev onu kimseyi takma boşver ağzı olan konuşuyor işte 😂