nwmam00 eskiden bebeklerle bu kadar ilgilenen yoktu. Aglarlardi duyan bile olmazdi bazen ilgilenen olmazdu susardi. Uyku egitimine ogrenilmis caresizlik diyorlar ya. Ayni eskiden de cocuklar boyle olurdu mecbur alisiyorlardi tekbasina uyumaya aglamamaya yalnizliga. İnsanlarin 10 tane cocugu olurdu hangi birine ilgi gostersinki. Bide o kadar is guc. Bence simdiki cocuklar cok sansli 😍