45 günlük akşam saat 5 den gece 11 e kadar ağlıyor meme içmek istiyor ama ağlayarak bir alıp bir bırakır şekilde içiyor asla uyumuyor zaten gözleri kapansa bile hemen çığlığı basıp uyanıyor biliyorum gazı var diye böyle ama biz ne yapsak da bir tane alttan gazı çıkmıyor yapmadığımız ne kaldı artık bilmiyorum doktora gittik bağırsaklarına. Baktılar ultrasonla aşırı gaz var midede dedi ama biz ne gaz damlaları ne masajlar yapıyoruz bu bir tane gaz yapmıyor sadece kakasını yapınca rahatlıyor onu da ağlaya ağlaya memede yapıyor çoğu zaman lütfen bana akıl verin doktor yeni gaz damlası verdi yine, günde iki kez çağ kaşığı ile zeytin yağı ve üç çay kaşığı su içir dedi yani başka bir şey önermedi lütfen akıl verin