teachermom5 Aynen öyle 4. aydan sonra çok almıyorlar salyadır, hareketlenmeler vs. Sonra ek gıda dönemi geliyor ondan sonra 7-8 ay arası bi duruyor kilo alımı derken öyle öyle gidiyor. Zaten 10. aydan sonra kilo takibini bile önceki gibi yapmıyorlar sağlık ocaklarında. Yaşından sonra zaten azalıyor. İstisnalar elbet var iri doğan öyle devam eden veya mama ile beslenen anne sütü almayanlar. Bunların dışında genel olarak dediğim gibi oluyor. Benim 14 aylık kızım 9 kilo ideal mesela yani olması gereken aralıkta. İlla bu aralığın en üstünde olmaları gerekmiyor o aralıktaysa sorun yoktur