Esrataluy mastit miydim bilmiyorum ama benimde göğsümde sertlikler olmuştu , emzirdikten sonra bile sağım yaptım. Düzenli bi şekilde göğsümü emdirerek ya da sağım yaparken boşalttım . Temiz bi havlu ütüleyip göğüslerime sarmıştım rahatlatmıştı , duşta beyaz sabunla masaj yapmıştım. Beyaz sabun kaydığı için rahat masaj yapılıyor o yüzden onunla masaj yaptım . Tavsiye ederim :)