sebur Kızlar bebisim 16 günlük 4kg doğdu pekte iştahlı. Hemsirelerde dedi 4 kg üstü doğanlar extra süt arıyor icmek istiyor demişlerdi .Sütüm geliyor baya iciyor sorun yok yanliz son 2 3 gündür daha sık uyanıp iciyor sizce neden midesi mi büyüyor acaba 🤣🥲
Kuzularinanasi sebur emmek istemesinde hic sorun yok.oh ne mutlu emsin buyusun.kimi zaman 10 dk emer doyar kimi.zaman keyif yapar 1 saat surer.benim kizlarimda oyleydi ne zmn ne kadar istedilerse emdiler cok sukur.keyfini cikarsin kuzucuk
defnesmom3 sebur tabi ki yavaş yavaş midesi büyüyor ama normal daha 16 günlük benim kızim da 3 ay devamlı emdi
erayymom 4 aylık hala öyle maalesef sürekli memede zaman geçtikçe azalır diye düşünüyordum daha çok emmeye başladı 😂
sebur Kuzularinanasi 🙈😊🩷🩷🩷 ayy iyi bari bende doymuyor sanıyordum üzülüyordum bunu duyduguma sevindim
defnesmom3 sebur 😂😂 düzenli ve dengeli beslenirken süt hemen geri doluyo sık sık yemek yemeye devam et hoşaf iç bak hoşaf çok güzel süt yapıyo ben kayısı ve üzüm karışık hoşaf içmiştim
kuzuanasi sebur aynı şeyleri banada söylediler hatta bi hemşire kilolu insanlar nasıl çok yerse onun gibi düşün mama ver demişti. 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başladıktan sonra emmesi biraz azaldı yoksa yeni bi organ olmuştu bana😂
kuzuanasi sebur elbette emiyor çok şükür, ama eskisi gibi yaka çiçeğim değil😊 bir süre sabretmek lazım arkadaşım sık emiyo diye çok dert yandı sonra 4 ay boyunca meme reddiyle uğraştı ve çok yıprandı.
cansusrgl sebur aynısını yaşadım benimkide 4 kilo doğdu istedikçe vereceksin mecbur sen emzirdikçe ve bol su içtikçe sütün direkt artıyor ve morelinii yüksek tut sürekli meme istiyordu 2 aylık oldu hala daha öyle arada mama veriyorum ama sonrasında illa bi emmek istiyor ♥️