bestber ben bayrampaşa kolanda dün yaptırdım. Ameliyathanede steril ortamda yapıyorlar. Lokal oluyor ve dikişli yapıyorlar. Doktorumuz ahmet bey çok iyiydi. 2 bucuk aylık bebeğim ilk geldiğinde ağladı soğuktan karnında gaz olmuş hoplayıp zıplayıp onu çıkardılar ve geçti. Normal hayatına devam etti ne ağladı ne sızladı. Piyano halısında oyun oynuyor. Yanımda süt getirmemi istediler içeride onu vermişler bir de bana video çekmişler. Gayet mutlu mutlu sünnet oldu ve çıktı