nursnmh tazeannisko ben hepsini kullandim hic biri fayda etmedi 1 cay kaşığı nane iciyrum biraz rahatlatiyor
Twin_mom tazeannisko relaktaz sanırsam probiyotikli. Sab olanda probiyotik yok. Relaktszdan memnun kalmıştım
alpik3461 tazeannisko nurse harweys colex şurubu ndan damlası değil ama bir çay kaşığı şeklinde günde bir kere
helinky tazeannisko sanırım içerikleri farklı şurup daha temiz içerikli bide benim gözlemime göre gaz damlaları bebeğimi boşuna ıkındırıyodu şurup daha etkili oldu
sosislipasta Nurse harvey damlasını almıştım 4 gün kullandık memnun kaldım sonra sorun bile olmadı.eczacı temız ıcerıklı oldugunu soylemişti.