Merhaba kızlar bebeğim 3 gün sonra 9 aylık olacak son 1 haftadır hiçbir şey yemiyor zaten iştahlı bir bebek değildi baştan beri ama yine zar zor birkaç kaşık yediriyordum şimdi ağzını kesinlikle açmıyor zar zor ağzına koyduğumu eliyle geri çıkarıyor😏sadece mama içiyor bir haftadır nerdeyse, kendi yesin diye önüne koyuyorum hep yere atıyor şaşırdım ne yapacağımı sevdiği hiçbir şey yok sebze ne meyve ne çorba nasıl yedirebilirim önerisi olan var mı