ayseeeciik25 Kızlarrr oğlum 10 aylık alkış yapıyor sadece bay bay gel gel öğretemedim bi türlü. Ne zaman öğrendi bebişleriniz bunları
HeeSenCokBiliyon ayseeeciik25 oğlum 9 ay 7 günlük 10 günden fazladır alkış yapıyor by by yapıyor gel gel yapmıyor daha yanından bişey istediğimde avucuma koyuyor cee eee yapıyor falan dışarda köpek kedi görünce hemen by by sonra da alkış Yapıyor sevinçten 😂
ayseeeciik25 HELELEKADIN Ayy ay 😂😂 dışarıda falan birisi hadi bay bay diyor bu böyle bakıyor moralım bozuluyo yaa hemen alkışı öğrendi de bay bay yok daha diyorum açıklama yapıyorum hadı yapsana niye yapmıyor diyolar 😂😭
HELELEKADIN ayseeeciik25 benimki de sürekli baybayı yapmıyo sadece ben diyince bana yapıyo çok nadir bay bay yap diyince başkasına yapıyo öyle tam öğrenmiş değil daha küçükler bir iki ay daha geçsin yaşına girsinler o zaman tam öğrenirler daha küçükleer 🥹
ekimkizi_ Ikisini de öğretemedim🥲sürekli yapiyorum karşisinda ellerine dokunmama izin veremiyor açmıyor ellerini pek fizyoterapi alıyoruz
tgg123 ayseeeciik25 benim oğlum da 10 aylık alkış yapıyor ama bay bay yapmıyor. Daha bir kaç gündür gel dercesine elini kaldırıyor ama tam hareketi yapmıyor
utkummm ayseeeciik25 benimkide 10,5 aylik bay bay yapti bi hafta simdi yapmiyo alkisi ogretemedim bende zamanla yaparlar heralde ya takilmamaya calisiyorum artık