sebur Kızlar bebisim 16 günlük 4kg doğdu pekte iştahlı. Hemsirelerde dedi 4 kg üstü doğanlar extra süt arıyor icmek istiyor demişlerdi .Sütüm geliyor baya iciyor sorun yok yanliz son 2 3 gündür daha sık uyanıp iciyor sizce neden midesi mi büyüyor acaba 🤣🥲