Srpklc öyle bir sıkıntı yaşadıysan tabiki sen en doğrusunu bilirsin bebeğin için canım eczacıdan uzun uzun dinledim ve ben almaya karar verdim herhangi bir sıkıntı yaşamadım ama belkide ben gaz için damla kullanıyorum düzenli olarak o yüzden dir iyi olsunlarda 30 tl fazla yesinler sende haklısın ben bir sakınca görmediğim için paylaşmak istedim 🥰