yuuuiutttt ittirme bir kere ciddi bir durum öğretmen nerde çocuğu ittirirlerken nasıl görmüyor oynamama konusu şöyle herkes herkesle yakın arkadaş olacak diye bir şey yok okul saten gerçek hayatın simülasyonudur arkadaşlıklar kurulur bozulur bir çocuk bugün xle oynar yarın y ile ama bizim okulun bu konuda yaklaşımı şöyle genelde hiç bir çocuğa şununla oyna bununla neden oynamıyorsunuz arkadaşı aranıza alın demezler serbest oyun saatinde isteyen istediği ile oynar ama oynamıyorsun diye arkadaşına kaba davranamazsın bi çocuğun dışlandığını fark ederlerse de öğretmenin oynattığı oyunlarda kaynaştırma yapıyorlar yani x ile y serbest oyunda sorun yaşıyorsa öğretmen oyun oynarken onları eş yapıyor ya da aynı gruba alıyor gibi