bebeğim gunduz yarım saat derın uyuduktan sonra bir anda kalkıyo bağriyo ağlıyor daha 3 aylık ama neden bunu yapıyor yanı? emzıremıyorun sütüm yok mama içiriyorum altını temız yatırıyorum ama bır anda bağriyor ağlıyor bıktım bin bir emekle uyutuyorum yok kalkıyo geri uykusu da var yanı kaldırsam daha cok kiyamet kopcak 🥺 neden böyle oluyoe olabılır yanı birtek benim mi böyle sonra 1 saat tekrar bınbır emekle geri uyutmaya calışıyorum