NatashaRomanoff Kıyafet vs değil anneler oyuncak olur, eğitici kitaplardan olur. Oğlunuza dönüp sorsanız ne hediye gelse mutlu olurdu? 😁
uykusuzanne__ NatashaRomanoff oğlum 3 yaşına girecek sorsam kesinlikle araba der çok seviyor oyuncak arabaları😃
NatashaRomanoff uykusuzanne__ oyuncak araba listemde var peki belli bir model olanları var mı mesela kızlarda lol bebek popüler ya erkekler arasında da öyle bir oyuncak araba modeli var mı 😅
NmalkoC NatashaRomanoff benım oğlum 3.5 yaşında oyuncakcıya girdiğimizde 1 hakkın var istediğini al dediğimizde kepçe hareket eden dinozorlardan yada hotwheels araba alıyor sadece eğitici kitaplar alıyoruz yapıyoruz fakat en çok sevdiği bu 3 lü başka hiçbirşey görmüyor gözü
Filtreligayfe NatashaRomanoff oglum 4 yasinda araba lego spiderman betmen venom ayy bir suru degisik isimler var unutuyorum ben birde kitaba çıkartma yapistirmayi cok seviyor hayvanlar var birde 😂
NatashaRomanoff Filtreligayfe normal bizim bilmediğimiz bir sürü şeyi kendi aralarında konuşup öğreniyorlar 😁 bakacağım lego şu an daha mantıklı geliyor hem arabalı modelleri de var güzel olur 😊
Filtreligayfe NatashaRomanoff evet lego daha iyi olur hem birleştirmesi acisindan ama hotwils arabalari seviyorsa alabilirsin benm oglum hastasi sürekli alıyoruz eger cok seviyorsa ondan da alabilirsiniz 🥰
emiray54 NatashaRomanoff oğlum 4 yaşında üç dört aydır oyuncak bebek istiyor 😂 ama almıyorum. Birde kaç aydır benten saati dye tutturmuş. Örümcek adamla ilgili oyuncaklari da seviyor.
NatashaRomanoff Filtreligayfe evet o da öneri olarak geldi ama logoları birleştirme olayı daha dikkat isteyen bir aktivite olur diye düşündüm lego alıcaz Batman’li olan bir seti var hatta direkt onu alırız 🙃
demirboy NatashaRomanoff sürpriz her şeye mutlu oluypr benim oğlum 😄 en son buz kırma oyunu geldi, instada falan görmüşsünüzdür oğlum çok sevdi severek oynadı
NatashaRomanoff demirboy ay evet benim kızımın var çok seviyor ama en çok kendisi kırıyor bize fırsat vermiyor 😅
1kucuk_ask 4 yasina girerken dayisi sormustu cocugum hic dusunmeden rayli tren demisti cok hoslarina gidiyo
alpik3461 NatashaRomanoff ben genellikle para veriyorum onlar sevdiği istediği bişiyi alsın istiyorum çocuk görmelerine gittiğimdede para veririm ihtycını felan alır diye
NatashaRomanoff alpik3461 bayram falan olsa dediğiniz tamam ama akşam yemeğine davet edildik arkadaşa, gidip para vermek tuhaf olur.