Yenidoğan bebeğimi gündüzleri çok zor uyandırıp doyuruyorum bebeğim 13 günlük yalvarırım ben gibi olan var mı oturup ağlıyorum ayağını sıkıyorum burnunu sıkıyorum oda sıcaklığını düşürüyorum yok olmuyo gece ayaktayız gündüz derin uyuyoruz ağlıyorum sinirden