Merhaba kızlar birsey danışmak istiyorum.. çok güzel Bi ev bulduk dolmuslari sitenin assasinda marketleri herseyi var . Ama site yeni açılan otoban kenarinda yanlardanda bağlantı yolları geçiyor. Balkonu uzaktan bakınca sanki yolun üstünde gibi duruyor 7.kat sizce böyle Bi muhitten ev alınrmi. Çok ses gürültü olurmu bu tarz yerde oturanlar tavsiye edermi etmezmi. Evi çok beğendim sadece bu olay kafamı karıştiriyor