Merhaba anneler. Kızım şu an 11 aylık, 6 aylık olduğundan beri munchkin ve avent suluklardan su içiyor. Ancak biliyorsunuz ki bebekler için olduğu için çok kuvvetli çekmesi lazım. Kızım şu an bardaktan, benim termosumdan ve normal pipetten rahatlıkla bişeyler içebiliyor. Normal bir çocuk suluğuna ne zaman geçmeliyiz? Bardaktan da içebiliyor ancak aklımıza geldikçe vermiş olacağız, suluk önünde olunca kendisi istediği zaman alıp daha hevesli içiyor.