Adet dönemi geçen ay 14 nde Başladı ve şuan 2 gün geçikti 3 gündür baş dönmesi bel ağrısı ve Karın altı ağrısı var Ama gelip gidiyor sürekli değil öyle dün test yaptım 2 nci silik çizgi olarak çıktı bugun test yaptım birşey çıkmadı Kafam Çok karışık sizce Gebelik Var mı Kan testi için biraz daha beklemek istiyorum