Birinin bi sayfada yazısını gördüm ;
2 yaş sendromunun uydurma olduğunu, o dönemde huysuz ve çekilmez olmalarının sebebinin şimdiki anne ve babaların çok fazla çocuklarını şımarttıklarından kaynaklandığını söylemişti. Ve devamında, şu an ki ebeveynlerin “aman bizim çocukluğumuz gibi yaşamasın, aman hiç bişeyden mahrum bırakmayalım, biz yaşamadık o yaşasın” mantığıyla el bebek gül bebek büyütmeye çalıştıkça çocuk azar. Ve azdıkça, siz kızmadıkça da iyice çekilmez çocuğa dönüştürüyorsunuz ve buna da “2 yaş sendromu” diyorsunuz demişti.
Eskiler bunu yapmadıkları için de eskiden sendrom mendrom yoktu diye de eklemişti
Sizce doğru mu ?