bisenakillisinzaten 11 aylık bebeğim 4 gündür 2. uykuyu uyumak istemiyor gece uykusuna da 11 12 gibi zorla geçiyor. Tek uyku için daha erken değil mi acaba uyku gerilemesi döneminde mi düzelir mi 🥴
Pnrg bisenakillisinzaten evet 1 yas doneminde gerileme oluyor ondandir bir sure sonra 2. Uykuya yine doner siz uyutmaya calisin ama zorlamayin
Aklimideliricem Erken sanki benimki erken uyanırss 3 uyku bile yapıyo şuan 11 aylık. Bi gün dene istersen
gamze08 Takip ettiniz mi hiç bütün atak zamanlarını yaşadı mı? Öyleyse uyku gerilemesine de yakalanmış olabilir. Benim kızım da 3buçuk aylıkken başladı 1 ay sürdü çok kötü ve zor bir durum Allah kolaylık versin 🌸
Aklimideliricem bisenakillisinzaten yok tek uykuyu dene demek istemiştim ama 14-15 aylıkken geçiyolar genelde belki diş felan da olabilir
gamze08 bisenakillisinzaten yetişkin uykusuna geçişi öğreniyorlar demişti doktorumuz sizin 1 yaş olmuş hemen hemen bu ayda yaşayabilirsiniz bunu ve sonrasında 18 aylıkken olurmuş böyle durumlar sonrası 2 yaş sendromu zaten. Rutinleriniz varsa asla terk etmeyin herşeyi aynı devam edin 1 yaş için günlük 2 uyku diyolar derinir fazlasıyla ama siz pes etmeyin
SweetMom__ bisenakillisinzaten 1 hafta sürdü canım ama ne yaziki büyüme atağı içine girdiği için ara ara yapıyor şuan 12 aylık olduk bazen çok zorlanıyorum😥
Pnrg bisenakillisinzaten uyku saatinde uyumasa uyumasi gereken saati odasinda biraz los bir ortamda, sakin etkinlikler yaparak geçirmeye çalışabilirsiniz 😊
MoonCrystal bisenakillisinzaten ay Allah’ım her ay umutla bekliyorum ama ileri aylardada uyku sorunu devam ediyor ha 🥲 10 aylık olacak bebeğim bu sıra sürekli sabah 5 civarı uyanıyor geri dalamiyor içeri geçiyoruz oynatiyorum bı saat geçmeden uyumak istiyor tekrwr uyutuyorum ve mahvoldum gün içinde de aşırı huysuz çok fazla yapışıyor bana sizde yaşadınız mı ya geçiyor mu buda 🥲
bisenakillisinzaten MoonCrystal evet ilerleyen zamanlarda kendini oyalamayi öğrenir. Nasıl uyuyor sizin ki