Bugün oğlum sünnet oldu. Hayatımın en kötü günüydü. Önce lokal anestezi için iğne yapıldı. İğne esnasında aşırı ağladı. 10 dakika sonra doktor uyuştu dedi ama bence asla uyuşmadı. Her şeyi hissetti el kadar bebek o kadar vicdan azabı çekiyorum ki. Doktorun her hamlesinde ve sünnet bitene kadar çırpına çırpına ağladı. Doktora uyuşması diye sert çıktığımda uyuştu diye ısrar etti o aşamadan sonrada yapma da diyemedim. Çocuğumun yüz ifadesi aklıma geldikçe ağlıyorum. Psikolojim bitti resmen. Aranızda bebeği bu aylarda sünnet olan var mı ?