Az önce bir ortamda otururken bana dediler ki sen bebeğini çok öpmüyorsun. Öperek sevmiyorsun. Ben bebeğimi anneler gibi güzel sevemiyor muyum? Onu seven bir anne olmak istiyorum. Ama böyle şeylere takılıyorum. Evet ona mest oluyorum. Ama neden bilmiyorum bazen kucağıma alacak enerjim bile olmuyor. Tek başıma bakıyorum ona. Böyle söyledikleri zaman sanki onu gerektiği gibi sevemiyorum diye düşündüm ve çok üzüldüm. Ben de mi bir problem var aceba. Aşırı vicdan azabı çekiyorum şu an 😞