Ben mağdur oldum siz olmayın diye yazıyorum instagramdan takip ettiğim bi bayandan valiz aldım sıfır yazmıştı ürüne bi geldi üstünde çizik tekerler yıpranmış iç fermuarı bozuk iade almayıda kabul etmedi ne kadar zamandır takip ediyorum çokda güven veren biriydi ama kimse göründüğü gibi değilmiş bana acı tecrübe oldu siz dikkat edin