sarah7 canım insan her zaman sevdiğine güzel sözler söyleyerek sarılarak mutlu edebilir bunlar zaten rutinler değilmidir akşamları eşim işten gelince bana direkt kahve yapar mesela bende eline sağlık deyip öperim dükkana gitmediği zamanlarda çerez yada meyve yeriz ne bileyim biz her seyimizle birbirimizi özel hissettirim mutlu ediyoruz ekstra birşeye gerek varmı? En sevdiği tatlıyı yapabilirsin aklıma bu geldi