MerveH_ Meri-Mel ben denedim ma sevmedim ya sıcağı daha güzel sohugu midemi bulandırdı hix begenmedim
UrbanMom Meri-Mel bir şey olmaz diyerek yaparsak belki olmaz ben o kafadayım 😁 mesela soğuk havada da kolay kolay üşümem hele ki hareketliysem hiç hissetmem vücuduma dokunan nasıl sıcaksın der belki de kilodan 😁 çalışırken molalarda mecbur dışarıda oluyorduk belki oradan alışkanlık
Meri-Mel Betelgeuse_ Geçen bir arkadaşımız anket yapıp ücret kazanan var mı demiş ben de link paylaştım hemen beni uyarı ile cezalandırdilar sağ olsunlar 😬
Sadekahve_ Meri-Mel Çay ana öğün, kahve ara öğün misali ikisi de olmazsa olmaz ☺️ Kahvaltıda, kahvaltıdan sonra ve akşam yemeğinden sonra mutlaka çay kalan sürelerde kahve 😍
Meri-Mel Sadekahve_ Çay mutlaka olmalı e kahvede seviyoruz yani hayatımızın bir yerinde ikisi de var ❤️
Meri-Mel ikibaloglanannesi Ayyy niye kız çay da kahve de çok güzel ya nasıl arwmiuorsunjz ben çay icmeyince günüm güzel geçmiyor resmen😵💫☺️
Beyninizikullanmakucretsizdir Meri-Mel kafamıza bol bol atıldığı için tabi ki de çayı daha çok seviyorum 🙈😆🤤☕