Meri-Mel ben kahveyi tek daha çok severim annemler görüntülü arıyor kahve içelim diye içiyoruz sonra ben birde tek içiyorum ama ben yalnızım ondan böyle eşim kahve sevmiyor ben aksamları kendime kahve yapınca esim baska birşey yapıyorum mesela yada diyelim arkadaşlarla çıktık kahve içcez o zaman zevk alırım yada annemlerde onlarla içerken zevk alırım ama evimde illa ki tek içmeyi daha çok severim