mihramomm1 Meri-Mel Kahveee 🥰❤️ Anam beni kahve tarlasında doğurmuş gibi bir bağlılık 😂😂Kahve icemezsem içimden bir canavar falan çıkabilir 😂😂
prensprenses2 Meri-Mel İkisinide aramam cayı sabah kahvaltıda icerim kahveyi de hafta da bir ya da iki falan icerim
9793selaam Meri-Mel ben kahvenin nerdeyse her türlüsünü severim ama dokunuyor işte çok içince kahvede sınır var çayda da var ama çok etkilemiyor.dokunmayacsgini bilsem günde 4 fincan içerdim ama günde bı ve 2 fincanla kesiyoruz artık 😮💨
ebruegehan Meri-Mel ben kahve insanıyım siz seversiniz sevmezsiniz beni ilgilendirmez ☕️☕️☕️☕️🍂🍂🍂🍂🍂😂🤣😂