Balgam var atamıyoruz . Serum fizyolojikden başka çaremiz yok. Çocuk ağlama krizine giriyor diye eşim yanaşmıyor. Balgamı ciğerlere inmeden çekmem lazım .
Birde 7 aylık eğimli suratı yere gelir şekilde mi yapıyorlar yan yatırıp mı onu da anlamadım herkes farklı yapıyor 😑
Bir buruna 2.5 diğer buruna 2.5 şırıngayla sıkıp yumuşamasını bekleyip sırtına vuracağız kubbe şeklinde aspiratörlede çekeceğim videolarda gördüğüm kadarıyla tabi eşimi ikna edersem dayanamıyor öyle görünce de uyuyamıyor başka çarem kalmadı.
Fikirlerinize ihtiyacım var.
Birde cold mix aldırdı arkadaş onuda 2 damla sıkıyorum bakalım işe yarayacak mı