Bende bebeğimi çok kafaya takıyorum konular farkli ama evham aynı eşim rahat ,çocuğu rahat bırak,zamanla yapacak herşeyi biraz firsat ver diyor ama anne yüreği oyunla falan yurutmeye calissaniz tesvik ederek yani başka elimizden ne gelir ki doktor bir sorun yok diyosa yapmak istemiyo demek ki.