ase95 aynen cocugun saglıgı önemli ve gerçekten bünyeleri zayıf geri sönüşü oşmayan hastalıklar olqbiliyor.o yüzden bi süre mücadeleye devam.izin vermeyin.geçen bi bebek öpüldüğü için herpes kapmış allah uzak götürsün felç olmuş.yanlız bırakmayalım ve öpmeyelim bebekleri.ellerini de ellemesinler bebekler agzına götürüyor.sadece anne korur bebeği çünkü babalar ve diğerleri bişey olmaz mikrop kapsın kafasındalar.mikrop kapacak elbet ama parktan havadan sıdan yerden belki.ama insandan kapılan virüs bakteri cok tehlikeli ve daha grip nezle kapıp bagısıklık kazandım artık olmuyorum diyeni görmedim.yani insandan geçen hastalıkların bağışıklığı olmaz.