Semiz-1 Kızlar 1 aylık bebeğim var dışarı çıkmak için plan yaptım anne sütünü sağıcam gittiğim yerde vermeyi düşünüyorum araba sıcaklığında ne kadar bekler ve yine evdeki gibi ılıtıp mı vermem gerekir bilen yazabilir mi
elisa2705 Semiz-1 Arabada emzirebilirsin ben öle yapardım yastıgın üstünde veya çoğu awmde emzirme odaları var bence direk emzirmelisn
hry410_ Dışarda 3 saat duruyor diye biliyorum döndürüp çözülme olayı olmucaksa direk verilir demişti ebem bana