Kızlar 3 buçuk yaşındaki kızım geçen hafta 4 gün ateşlendi kulağında enfeksiyon gribi vardı doktor burun akıntısı için zycret isimli alerji şurubu verdi onu kullandık ama ateşi geçti bir kaç gün sonra vucudu bu şekilde döküntü oldu ve kaşıyo devamlı doktoru alerji falan değil ateş sonrası döküntü olmuş ateşten kaynaklı dedi el ayak hastalığı veya 6. hastalık falan değil dedi kalmosan krem yazdı alerji şurubunu içirdim ama bu sanah yüzüne de yayılmış kremde kaşıntıyı anlık alıyo sonra yine aynı başına gelen varmı ya iki gündür bu şekilde vücudu kaşınıyo diyor sizce zycret isimli alerji şurubu mu yan etki yaptı doktor alerji şurubu böyle döküntü yapmaz tam tersi döküntüyü yok eder diyo içimm rahat değil