Saredip ben doğduğundan beri beslenmek için, rahatlamak için, uyumak için hatta bazen kaka yapabilmek için bile emdiğini ama sütün artık bittiğini, kendisinin de büyüdüğünü anlattım hep yanında olduğumu söyledim. Üzülebileceğini ama geçeceğini, emerek uyuduğu için başta nasıl uyuyacağını bilemeyeceğini ama ben yardımcı olucam istersen masal anlatırım istersen ninni söylerim istersen kucağımda sallarım sarılırım nasıl istersen dedim. İlk 2 gece uyandığında meme istedi ağladı ama hep söylediklerimi tekrar tekrar anlattım ikna oldu Allaha şükür ve uykuya döndü, sabahlarında da ağlayarak uyandı ama bi şekilde oyaladım. 3. Günün sabahında meme istedi ama ağlamadan, yine anlattım. 4. Gün artık hiçbi şey istemedi sormadı bile. Bunun yanında 5 gün boyunca da her gün akşam büyüme partisi yaptık. 😅😂😂 şuan meme bıraktırmanın 13. günündeyiz hiçbi şekilde sormuyo. Arada ben büyüdüm meme emmiyorum artık diyo sadece.