2 aylık bebeğim cumartesi günü nöbet geçirdi ateşsiz çocuk norolojisine gittik eeg çekildi ultrasyon çekildi bazı yerlerde okudum eegnin temiz çıkmasi epilepsi olmayacağı anlamına gelmiyormus eeg si temiz çıkıp epilepsi teşhisi konan var mı şimdi tekrar nöbet geçirirse video çek öyle koyacağım teşhisi ve ilaç başlayacağım dedi