Kızım dün uyandı gözleri çapak capak yüzü yıkadım gün içinde akmaya devam etti sarı sarı daha sonra şişlik oluştu ve kızardı doktor götürdüm alerji olabilir dedi allerset ve göz damlası verdi geçen sene de olmuştu ama sadece akıntı vardi bu sene şişlik kızarıklık var hemen nasıl geçer bilgisi olan