3 aylık oglusum var sanki oglumla ben bi takımız gibi hissediyorum babada rakip gibi çok sahiplendim diye heralde cok benimsedim bide benden cıktı tabi😂 eşim cocugu 2 dk geç alsa çocugumu neden geç aldı yoksa sevmiyormu filan gibi düşünüyorum bugun cocugu öptünmü diyorum hep ilgilensin istiyorum ya sevmezse etmezse gibi saçma sapan düşünüyorum oysa öyle seviyorki ve babası sonucda onunda cocugu sanki benm cocugum yanlızca gibi geligor bana neden acba. Eşim hergün cok sevdigini söyler edet ama bilmiyorm normalmi bunları yaşamam.