Günlerdir 50 tane post görüyorum bu sekilde ne kadar dikkat etsemde benimde basıma geldi bu sabah.
Saat 10 civarıydı kahvaltı hazırlamak icin kalktım oglumda uyanıktı o sıra besiğinden alıp babasının yanına koydum her sabah yapıyorum bunu uyanık oldugu zaman besiğinde yatmıyo cünkü babasıyla beraber oynuyolar sonra kahvaltı yapıyoruz bu sabah da aynı sekilde babasının yanına koydum babasını uyandırdım bebek yanında dikkat et artık dönmeye basladı dedim babası da kendisini duvara dogru cekmiş bebeği de yanına almıs yani cocuk dönse bile büyük bi alan kalmıs ben kahvaltı hazırlarken pat diye bi ses geldi hemen ardından da cığlık eyvah düştü diyip elimdekileri fırlatıp kostum kapıyı actım babasının kucagında aglıyo babası da şok olmuş gözler yerinden fırlamıs dolu dolu bana bakıyo oglanı aldım sakinleştirdim susturdum 5 dk o sıra esimle konustum meger esim uyuyakalmıs bizim oglan bir tur iki tur derken döne döne gidip düşmüş cünkü yatak gerçekten geniş hemen kostuk hastaneye tomografi flan cektiler cok sükür bir sıkıntı cıkmadı kafasında biraz morluk var 24 saat gözlemleyin dediler 3 bucuk saat uyutmadık sonra kucagımızda uyuyakaldı 15 dk sonra uyandı simdi de gözleri fıldır fıldır beni izliyo ne kadar korumaya calıssamda ufak bir dikkatsizlik sonucu yine kücük bir kaza yasandı olacagı varsa oluyo bişekilde Allah yavrularımızı beterinden korusun