leylannpembemontu benimki kabız oldu.bırfa görmüştüm ben de kim yazdıysa Allah ondan razı olsun hiç ilaç kullanmama kalmadan benimkini geçirmişti.kayısı,gün kurusu,kuru incir,kuru erik.bunlardan az alıp haşladım.blenderdan geçirip püre yaptım sonra yedi baya.hiç beklemiyordum bu kadar işe yarayacağını ertesi gün her yeri kakaydı.baya yapmıştı hatta.iki gün önce yine bir gün boyunca kala yapmadı.hemen ondan yedirdim tekrar yaptı kaka.üstelik patates,muz da az az veriyorum yine. o karışım bağırsakları iyi çalıştırıyor.bi de sade kefir.resmen probiyotik.onu da içirin az az