Oğlum 1,5 yaşında beşiği vardı aylar önce düştüğü için kaldırıp yerine oyun alanı için aldığım dört tarafı korumalı alanı beşik yapmıştım yorganları serdim kat kat yerde yatıyordu ama şimdi beşik almaktansa yavaş yavaş yatağa geçiş yapmak istiyorum ama nasıl uyuyacağını bilemiyorum çünkü ben desteksiz uyumayı öğrettim korumalı olduğu için beşiği çıkamıyordu beşikten şimdi tek kişilik yatağa geçiş yapsam direnecek sürekli inecek uyumak istemeyecek yanında yatayım öyle uyutayım desem oyuna çeviriyor sürekli kesinlikle benimle uyumayı bilmiyor ama bir yandan yerde yatması da içime sinmiyor oyun alanına göre yatak alsam normal yatağa geçişte kullanamayacağı ölçüde yatacak olacak gereksiz yere almış olacağım yani demem o ki sizce erken mi yoksa alıp alıştırmaya yavaş yavaş başlasam mı bir de kapısı olan montessorili yataklar var acaba onlardan mı alsam daha iyi olur mu